На всі товари, придбані в MI.UA, надається гарантія, яка дає право на:
- Обмін або повернення товару в строк до 14 днів з моменту придбання Докладніше;
- Проведення безоплатного ремонту впродовж гарантійного періоду за умови дотримання правил експлуатації;
- Обмін чи повернення товару на підставі акту, виданого Авторизованим сервісним центром за результатами гарантійного обслуговування (згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»).
Підготуйте товар до гарантійного обслуговування
Виконання наведених далі рекомендацій прискорить обслуговування вашого товару
- Збережіть або перенесіть на інший носій всю наявну важливу інформацію (контакти, фото, відео тощо) з пам’яті пристрою;
- Вимкніть встановлені паролі та графічні ключі, здійсніть повне скидання налаштувань;
- Вийміть сім-картки та картки пам’яті;
Підготуйте, будь ласка, всі потрібні документи:
- Виданий продавцем розрахунковий документ (чек / акт приймання-передачі / накладна або ін.), що засвідчує факт купівлі;
- Гарантійний талон;
- Документ, що посвідчує особу;
- Ідентифікаційний податковий номер (ІПН);
- В разі сплати покупки банківською карткою – актуальні реквізити карткового рахунку.
Передайте товар на гарантійне обслуговування, обов’язково додайте зазначені вище документи
Обов'язково візьміть з собою підготовлені документи.
Якщо ви придбали товар в одному з магазинів MI.UA, виберіть будь-який зручний для вас спосіб передачі:
- до відповідного Авторизованого сервісного центру виробника;
- До найближчого магазину MI.UA;
- Перевізником на адресу продавця, попередньо заповнивши заявку в Особистому кабінеті на сайті.
Корисна інформація про права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості – стаття 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Шановний покупець, перепрошуємо за незручності, що сталися через вихід товару з ладу. За вашим зверненням буде вжито всіх заходів для швидкого розв’язання вашої проблеми.
Шановний клієнт
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зверніться на нашу гарячу лінію (0 800) 303 123.
Обмін і повернення по гарантії
Для того, щоб скористатися послугою повернення або обміну потрібно переконатися, що ви маєте все необхідне:
- Минуло не більше 14 днів з моменту придбання товару
- Товар в повній комплектації без ознак використання і пошкоджень
- Акт прийому-передачі, видаткова накладна (документ, що підтверджує факт придбання товару)
- Візьміть з собою паспорт або інший документ, що посвідчує особу
Як обміняти або повернути товар, який не влаштував, не сподобався або з іншої причини?
Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи:
- Виданий продавцем розрахунковий документ (чек / акт приймання-передачі / накладна або ін.), що засвідчує факт купівлі;
- Гарантійний талон;
- Документ, що посвідчує особу;
- Iдентифікаційний податковий номер (ІПН);
- В разі сплати покупки банківською карткою – актуальні реквізити карткового рахунку.
Обміняйте або поверніть товар, якщо від дати купівлі не минуло 14 днів, обов’язково додайте зазначені вище документи
1. Якщо ви придбали товар в одному з магазинів MI.UA, виберіть будь-який зручний для вас спосіб передачі:
- До найближчого магазину MI.UA, попередньо узгодивши таку можливість на гарячій лінії MI (0 800) 303 123;
2. У випадку придбання товару на сайті інтернет-магазину mi.ua:
- Перевізником на адресу продавця, попередньо заповнивши заявку в Особистому кабінеті на сайті.
Шановний клієнт
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зверніться на нашу гарячу лінію (0 800) 303 123.
Корисна інформація про права споживача у разі придбання ним товару належної якості – стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Акт сервісного центру
У разі отримання в авторизованому сервісному центрі акту про неможливість ремонту товару, просимо вас звернутися до нас з цим документом.
Якщо ви придбали товар в одному з магазинів MI.UA, ви можете передати його нам наступними способами:
- До найближчого магазину MI.UA, попередньо узгодивши таку можливість на гарячій лінії MI (0 800) 303 123;
У випадку придбання товару на сайті інтернет-магазину mi.ua:
- Перевізником на адресу продавця, попередньо заповнивши заявку в Особистому кабінеті на сайті.
Шановний клієнт
Шановний покупець, перепрошуємо за незручності, що сталися через вихід товару з ладу. За вашим зверненням буде вжито всіх заходів для швидкого розв’язання вашої проблеми.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зверніться на нашу гарячу лінію (0 800) 303 123.
Адреси сервісних центрів виробників
Знайдіть назву бренду товару, який ви придбали, щоб перейти по посиланню на сайт виробника і дізнатися адресу сервісного центру.
Шановний клієнт
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зверніться на нашу гарячу лінію (0 800) 303 123.
Перевірка статусу заявки на ремонт
Для того, щоб дізнатися поточний статус вашої заявки на ремонт, введіть, будь ласка, її номер, зазначений в акті приймання товару.
Шановний клієнт
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зверніться на нашу гарячу лінію (0 800) 303 123.
Запитання та відповіді
Для того, щоб скористатися послугою повернення або обміну необхідно дотримати кілька простиx правил
Впродовж 14 днів з дати придбання товару (без урахування дати купівлі), якщо він не був у використанні та відсутній в переліку товарів, що не підлягають обміну чи поверненню, збережено його товарний вигляд та споживчі властивості, ви маєте можливість:
- обміняти товар на аналогічний без перерахунку вартості;
- обміняти його на будь-який інший товар з відповідним перерахунком вартості;
- повернути та отримати сплачені за нього грошові кошти.
Як оцінити збереження товарного вигляду
- При хорошому освітленні без застосування спеціальних засобів на товарі не має бути видимих наслідків користування, зокрема дрібних подряпин, потертостей, а тим більше – сколів, вм’ятин чи тріщин.
- Простіше за все оцінити, чи збережено товарний вигляд, якщо дати самому собі відповідь на питання: «Чи купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?»
На жаль, це правда. Ви можете ознайомитися з переліком товарів, що не підлягають обміну (поверненню), у Постанові Кабінету Міністрів України № 172 від 19 березня 1994 року .
Будь ласка, зверніться до найближчого магазину MI.UA або зателефонуйте на гарячу лінію Mi : (0 800) 303 123. Ми перевіримо факт продажу і відновимо ваш чек / акт приймання-передачі / видаткову накладну.
Для прискорення перевірки будемо вам вдячні за будь-які додаткові дані, зокрема:
- дата і зміст покупки;
- IMEI чи серійний номер товару;
- номер договору кредиту (у випадку придбання в кредит);
- номер банківської картки (у випадку сплати карткою);
- номер замовлення в інтернет-магазині.
Гарантійний строк товару обчислюється від дати його продажу. Його тривалість зазвичай зазначена в супровідному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або ін.).
Якщо ви не знайшли інформацію про гарантійний строк в цій документації, оберіть, будь ласка, інший зручний для вас варіант:
- на сайті www.mi.ua в описі товару;
- за телефоном гарячої лінії MI (0 800) 303 123;
- на сайті виробника товару.
Якщо у придбаному товарі впродовж гарантійного строку вами виявлено недолік, у разі дотримання гарантійних умов виробника ви маєте право, зокрема, на його безоплатне усунення в термін, визначений за домовленістю сторін (наявність недоліку та дотримання гарантійних умов підтверджується лише спеціалістами Авторизованого сервісного центру виробника).
Тільки в тому разі, якщо при дотриманні з вашого боку гарантійних умов виробника той самий недолік після усунення проявляється знову, що підтверджується Авторизованим сервісним центром виробника, і при цьому має хоча б одну з нижченаведених ознак:
- його взагалі не може бути усунено;
- його усунення потребує понад 14 календарних днів;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором,
ви маєте право вибрати на власний розсуд один із варіантів:
- замінити товар на такий самий або на аналогічний з числа наявних у продавця;
- повернути сплачені за товар грошові кошти.
Для інформації, будь ласка, подивіться статтю 1 «Визначення термінів» Закону України «Про захист прав споживачів».
Призначення цієї сторінки
На цій сторінці можна перевірити та переконатися, що придбаний вами пристрій Xiaomi призначений для ринку Європи та України.
Яке значення для вас має те, що товар призначений для ринку Європи та України?
Ви маєте право на підтримку офіційної гарантії в Авторизованих сервісних центрах, акредитованих Xiaomi.
Гарантія на такий товар становить 24 місяці (12 місяців повної гарантії та 12 місяців безкоштовного сервісного обслуговування).
Офіційний перелік Авторизованих сервісних центрів можна знайти на офіційному сайті – https://www.mi.com/ua/service/repair/.
Як перевірити інформацію?
- Для перевірки телефонів потрібно вводити код IMEI, для інших товарів – серійний номер (S/N).
- Для визначення коду IMEI телефону наберіть комбінацію *#06#.
- На екрані ви побачите код (або коди) IMEI цього телефону.
- На деяких моделях телефонів код IMEI може містити службові символи «-», «.», «#», «/» (наприклад, 123456 / 78 / 901234 / 5 або 123456-78-901234-56), які при введенні для перевірки набирати не обов'язково.
- Будьте уважні при введенні цифр коду!
Шановний клієнт
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зверніться на нашу гарячу лінію (0 800) 303 123.
Шановний клієнт
Приділіть трохи вашого часу, щоб зробити наш сервіс кращий. Дайте відповідь на кілька простих запитань, це займе всього дві хвилини.
Шановний клієнт
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зверніться на нашу гарячу лінію (0 800) 303 123.