Будь ласка, перевірте товар при отриманні ( деталі )

Як оформити замовлення?

Оформити замовлення на сайті mi.ua ви можете цілодобово.

Ми не будемо вас турбувати і телефонувати вам, якщо ви не бажаєте зв’язку з нами.

Найближчим часом ви отримаєте повідомлення з інформацією по замовленню, або найближчим часом з вами зв’яжеться наш партнер для уточнення даних по замовленню.

З будь-яких питань ви завжди можете зв'язатися з нами за телефоном 0(800)303-123 (безкоштовно) або напишіть нам в чат, ми дуже скоро вам відповімо.

Прийом замовлень здійснюється за телефонами:

Графік роботи контакт-центру компанії

headset picture

з 07:00 до 23:00

Щоденно

Як отримати товар?

1. Самовивіз з магазину Мі стор (безкоштовно)

Безкоштовний, найзручніший та комфортний спосіб забрати замовлений товар у зручний для вас час, з можливістю отримати найдетальнішу консультацію та додаткові сервіси у чистому, світлому приміщенні, де ви завжди бажаний відвідувач.

  • Оформіть замовлення на сайті, в застосунку Mi чи зателефонувавши (0-800) 303-123.
  • При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки Самовивіз з магазину Мі Стор (безкоштовно) .
  • Виберіть магазин Мі Стор, у якому вам буде зручно отримати замовлення.
  • Номер замовлення, дата та час його отримання буде зазначено в SMS-повідомленні, сповіщенні у Viber або цю інформацію повідомить оператор контакт-центру. Доставка здійснюється безкоштовно.
  • Заберіть замовлення в магазині, сплативши за нього карткою чи готівкою.
  • Строк резервування - 5 днів, починаючи з запланованої дати видачі.

2. Самовивіз з «Нова пошта»

Отримання товару у відділенні «Нова пошта» згідно з умовами перевізника.

  • Оформіть замовлення на сайті, в застосунку Mi чи зателефонувавши (0-800) 303-123.
  • При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки Самовивіз з «Нова пошта» .
  • Номер експрес-накладної буде зазначено в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.
  • Відстежуйте статус відправлення на сайті «Нова пошта» , після надходження посилки до пункту видачі ви отримаєте відповідне повідомлення.
  • Отримайте посилку в пункті видачі (наявність паспорту чи іншого документа, що підтверджує особу, обов’язкова).
  • Перевірте робочий стан товару на місці.
  • Сплатіть вартість замовлення оператору.

3. Самовивіз з «Meest ПОШТА»

Отримання товару у відділенні «Meest ПОШТА» згідно з умовами перевізника.

  • Оформіть замовлення на сайті, в застосунку Mi чи зателефонувавши (0-800) 303-123.
  • При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки Самовивіз з «Meest ПОШТА» .
  • Номер експрес-накладної буде зазначено в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.
  • Відстежуйте статус відправлення на сайті «Meest ПОШТА» , після надходження посилки до пункту видачі ви отримаєте відповідне повідомлення.
  • Отримайте посилку в пункті видачі (наявність паспорту чи іншого документа, що підтверджує особу, обов’язкова).
  • Перевірте робочий стан товару на місці.
  • Сплатіть вартість замовлення оператору.

4. Доставка «Meest ПОШТА»

Доставка замовлення кур’єром «Meest ПОШТА» згідно з умовами перевізника.

  • Оформіть замовлення на сайті, в застосунку Mi чи зателефонувавши (0-800) 303-123.
  • При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки Доставка «Meest ПОШТА» .
  • Номер експрес-накладної буде зазначено в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.
  • Відстежуйте статус відправлення на сайті «Meest ПОШТА» , після надходження посилки до вашого населеного пункту з вами зв’яжеться співробітник «Meest ПОШТА» для узгодження термінів доставки.
  • Доставка великогабаритної техніки вагою більше 100 кг здійснюється тільки до під’їзду.
  • Підйом габаритних вантажів сплачується окремо. Про потребу у наданні послуги та її розрахункову вартість інформує магазин при оформленні замовлення.
  • При отриманні перевірте робочий стан товару.
  • Сплатіть вартість замовлення кур’єру.

5. Доставка «Нова пошта»

Доставка замовлення кур’єром «Нова пошта» згідно з умовами перевізника.

  • Оформіть замовлення на сайті, в застосунку Mi чи зателефонувавши (0-800) 303-123.
  • При оформленні замовлення виберіть спосіб доставки Доставка «Нова пошта» .
  • Номер експрес-накладної буде зазначено в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.
  • Відстежуйте статус відправлення на сайті «Нова пошта» , після надходження посилки до вашого населеного пункту з вами зв’яжеться співробітник «Нова пошта» для узгодження термінів доставки.
  • Доставка великогабаритної техніки вагою більше 100 кг здійснюється тільки до під’їзду.
  • Підйом габаритних вантажів сплачується окремо. Про потребу у наданні послуги та її розрахункову вартість інформує магазин при оформленні замовлення.
  • При отриманні перевірте робочий стан товару.
  • Сплатіть вартість замовлення кур’єру.

Коли я отримаю товар?

Термін доставки визначається під час замовлення на сайті, але може залежати від графіка доставки в ваш регіон компанії «Нова пошта», «Meest ПОШТА».

Якщо ви оплачуєте замовлення за безготівковим розрахунком, то термін доставки може відрізнятися від вказаних на сайті, про даний термін ви можете дізнатися у нашого менеджера в момент оформлення замовлення.

Скільки коштує доставка?

Доставка товарів по Україні в магазини Мі Стор здійснюється безкоштовно!
При виборі інших способів доставки вартість доставки вказується під час оформлення замовлення.
Переконливе прохання перевіряти комплектність і цілісність товару в момент отримання замовлення.

Також для великогабаритної техніки ви можете замовити додаткові послуги: «Підйом товару на поверх» (вартість вказується під час оформлення замовлення).

Важливо! Великогабаритна техніка вагою понад 100 кг доставляється тільки до під'їзду.

* Доставка великої побутової техніки здійснюється по всій Україні на відділення компанії "Нова пошта" за ціною 100 грн, адресна доставка - 140 грн.

Якими способами можна оплатити товар?

  • Безготівкова оплата
  • Готівкова оплата
  • Платіжними картами Visa і MasterCard

Перевірка відправлень

Одержувач при отриманні Відправлення має підписати Експрес-накладну. Проставленням підпису на Експрес-накладній Одержувач підтверджує, що:

  • Відправлення отримане ним в належному стані, вміст відправлення відповідає якісним та кількісним характеристикам, в повній комплектації;
  • Відправлення оглянуте Одержувачем та відсутні будь-які пошкодження пакування та вмісту відправлення, а також сліди розпакування;
  • Одержувач ознайомлений з правом пред’явлення будь-яких претензій до Виконавця щодо Відправлення до моменту його отримання, а також ознайомлений із можливістю скласти Акт за участю представника Виконавця в порядку, передбаченому Публічним договором.

Будь ласка, ознайомтесь с Умовами використання сайту (Угода користувача)

Категорія товарів Час перевірки Спосіб перевірки
Мобільні телефони 3-5 хв. Перевірка на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень. При тестуванні телефону захисна плівка з дисплея не знімається.
Ноутбуки 5-7 хв. Перевірка на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень.
Телевізори 10 хв. Перевірка на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень.
Фото/відео техніка 3-7 хв. Перевірка на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень.
Кондиціонери, водонагрівачі та обігрівачі 2-3 хв. Перевірка на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень.
Дрібна техніка 3-7 хв. Перевірка на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень.

При виникненні додаткових питань з приводу огляду відправлень – звертайтесь за номером гарячої лінії 0800303123 або в чат.