Для гарантійного обслуговування товару, придбаного в нашому інтернет-магазині, ви можете звернутися безпосередньо в авторизований сервісний центр виробника або до продавця товару, вказаного в супровідній документації на ваш товар. З подробицями гарантійного обслуговування ви можете ознайомитися на сторінці "Гарантія та сервісні центри".

Оплата за безготівковим розрахунком можлива за рахунком-фактурою через будь-яке відділення банку (для юр. і фіз. осіб) або пластиковими картами Visa, MasterCard безпосередньо через mi.ua

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад 100 кг здійснюється тільки до під'їзду. З подробицями вартості доставки ви можете ознайомитися на сторінці товару. За додатковою інформацією ви можете звернутись в чаті, зручного для вас Messenger або за телефоном 0 800 303 123.

При отриманні замовленного товару радимо вам перевіряти його на цілісність та на наявність пошкоджень. У разі виявлення пошкоджень вам необхідно на місці скласти претензії службі доставки. У випадку, якщо товар затримується, ви можете звернутись в чаті, зручного для вас Messenger або за телефоном 0 800 303 123.

Обмін і повернення товару, купленого на mi.ua, здійснюється відповідно до «Закону про захист прав споживачів». З подробицями обміну і повернення товару ви можете ознайомитися на сайті в розділі "Гарантія/Поверненя". Гарантійний термін вказується на сторінці товару та у супровідній документації.

Попередньо, дата доставки замовлення вказана на сторінці товару на сайті. Термін доставки орієнтовний та залежить від ситуації у вашому регіоні та логістичному сполученні.

Якщо покупка була здійснена в магазині mi, ви можете звернутись до найближчого магазину або за номером 0 800 303 123. Якщо покупка була отримана на відділенні або кур'єром перевізника, звертайтесь за номером 0 800 303 123.

FAQ logo

Не знайшли необхідного питання?

Тут ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання наших покупців. Якщо ви не знайшли відповідь, не впадайте у відчай – надішліть ваше запитання нам і ми вам відповімо.