Купівля зі складу в Китаї - це не просто реально! Це зручно та комфортно!

Купити гаджет безпосередньо з Китаю, але з української прошивкою?

З нами це легко!

Вам сподобався гаджет Xiaomi (Mi) або цікавий пристрій з екосистеми китайського виробника, але Ви хочете неодмінно придбати його з «рідного» складу в Китаї? Тоді ласкаво просимо - Ви наш клієнт! Адже прагнучи по максимуму задовольнити сучасні потреби свого покупця, ми - Mi.ua, офіційний імпортер продукції Mi та інших товарів екосистеми Xiaomi, запустили нову послугу - «Замовлення безпосередньо з Китаю».

При цьому ми запевняємо Вас, що гаджет зі складу в Китаї потрапить до Вас в руки вже з офіційно локалізованою прошивкою!

Як це працює? Читайте далі!

Як замовити та скільки чекати

Як працює «Замовлення безпосередньо з Китаю»? Все дуже просто: біля кожного товару з асортименту нашого сайту, який можна замовити зі складу в Китаї, з правого боку, під «української» ціною знаходиться ще й «китайська» ціна, плюс спеціальна кнопка «Зі складу в Китаї».

З її допомогою, Ви замовляєте на нашому сайті товар, оплачуєте його, і через 10-14 робочих днів (телевізори та товари, вага яких становить більше 2 кілограм, доставляються морем через 50 днів) отримуєте девайс. Причому Вам приходить не просто гаджет, а гаджет з рядом описаних нижче переваг!

Важливо: строк постачання товару може збільшуватись, у випадку виникнення форс-мажорних митних питань, що не залежать від нас.

NEW!
Відтепер оплату смартфонів, замовлених «Зі складу в Китаї», можна здійснювати готівкою при отриманні. Це стосується виключно смартфонів. Інші товари зі складу в Китаї, Ви, як і раніше, можете замовити за передоплатою.

Додаткові платежі, які можуть бути нараховані Митницею України, оплачуються Одержувачем окремо. Наша компанія та Партнери не несуть відповідальності за затримку посилок для додаткового митного огляду. Взаємини між одержувачем посилок і Митницею України регулюються Митним кодексом України http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/4495-17

Переваги: гарантія та сервіс

  • Пристрій поставляється з локальними (регіональними) мовами, що дозволить Вам відразу ж почати ним користуватись;
  • Безкоштовне гарантійне обслуговування, підтримка від авторизованого сервісу Mi Україна та MIUI Україна протягом 12-24 місяців (в залежності від пристрою);
  • Серійний/IMEI номер Вашого пристрою автоматично вноситься у всеукраїнську базу сервісної підтримки Mi Сервіс UA;
  • IMEI номер вашого пристрою, за бажанням, Ви самостійно можете внести в реєстр НКРЗІ за заявою. Наша компанія забезпечить документальний супровід. Важливо: для здійснення даної операції, Вам необхідно зберегти всі наклейки на отриманій посилці. На них вказуються важливі дані, які повинні бути збережені;
  • Можливість обміну-повернення протягом 14 днів з моменту отримання посилки.


Важливо (!) - Ми гарантуємо оригінальність продукції Mi, що поставляється нашим партнером. Як Ви, можливо, чули, через високу популярність у світі, в продажу з'явилось дуже багато підроблених копій різних пристроїв Xiaomi. З нами Ви будете впевнені, що не купите «кота в мішку». На що варто звернути увагу при отриманні товару, дивіться у відео «Як не купити підробку Xiaomi».

Cупровід

Наші менеджери супроводжують Вашу покупку з моменту відвантаження зі складу в Китаї, та до отримання її Вами в Україні. Так що не турбуйтесь, Ваш гаджет не «загубиться» по дорозі!

Примітка: продаж і відправку товару з Китаю здійснює партнер «NIS-Store.com», доставку здійснює Meest-Express, підтримка й обслуговування від «Сяомі Україна», Mi Service UA та MIUI Ukraine.

Доставка по Києву та Україні

Доставку по Україні забезпечують служби Meest-Express та «Нова Пошта».

Звертаємо вашу увагу, що безкоштовна кур'єрська доставка по Києву поширюється на замовлення вартістю понад 2000 гривень.

У разі якщо сума замовлення становить менше 2000 гривень, здійснюється платна кур'єрська доставка по Києву вартістю 35 гривень або ж платна доставка по Україні «Нова Пошта» чи Meest-Express – в залежності від товару.

Доставка великогабаритних товарів здійснюється за рахунок клієнта!

Важливо: Спосіб доставки (кур'єр або перевізник), як безкоштовної, так і платної, визначається постачальником, тобто нами, в залежності від знаходження товару на транзитних складах.

З метою безпеки наших кур'єрів доставка проводиться тільки на конкретну адресу (домашню, робочу), з обов'язковим зазначенням Вашого контактного телефону. Передача товару покупцеві в метро, на вулиці, в магазині, в гаражі та інших подібних місцях не проводиться!

Будь-які запитання стосовно вашого замовлення, Ви можете задати нашим менеджерам за телефоном (044) 501-25-20 або через форму зворотного зв'язку на нашому сайті.

Always believe something wonderful is about to happen!

Важлива Інформація, Стосовно Митних Правил, Доставки та Отримання Посилок:

На якій підставі Meest delivery забезпечує отримання митних платежів, нарахованих державним митним органом?

Контроль за дотриманням термінів і повнотою перерахування до державного бюджету податків і зборів, що нараховуються підрозділом митного органу, здійснюється митним органом, якому підпорядковується цей підрозділ, на підставі угоди, укладеної між ним та оператором, а в інших випадках - митним органом за місцем розташування адресата (одержувача) у порядку, встановленому спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи.

В якому випадку товар чи посилка потребує розмитнення ?

Компанія Meest має ліцензію поштового оператора, тому в межах встановлених кожною країною митних обмежень на міжнародні відправлення, має право їх доставляти до отримувачів (фізичних осіб) без сплати мита. Для кожної країни вони свої. Так, наприклад, для країн ЄС – це 45 євро, для України – 150 євро, для Росії – 1000 євро. Також є обмеження щодо максимальної ваги і розмірів таких відправлень. Якщо товар не можна розділити при відправленні і він перевищує граничні ліміти, тоді при перевищенні неоподатковуваної вартості вкладень МПВ , нараховуються митні платежі у розмірі 10% мито, і 20% ПДВ від вартості що перевищує 150 євро.

Наприклад:

Вартість вкладень МПВ = 500 євро. Базою оподаткування буде 500 – 150 = 350 євро

Мито = 350 * 0,1 = 35 євро

ПДВ = (350 + 35(мито)) * 0,2 = 77 євро

Митні платежі в даному випадку становитимуть = 112 євро, або 32% від 350 євро.

При поступленні МПВ до митних органів, вона проходить митну перевірку щодо її задекларованої вартості, митною службою проводиться відповідна оцінка та розрахунок митних платежів, про вартість та спосіб оплати цих платежів митна служба повідомляє отримувача шляхом смс-повідомлення

Від чого застрахована моя посилка ?

Посилка страхується від усіх видів ризиків при транспортуванні (залежно від виду транспорту можуть бути застраховані специфічні види ризиків), в тому числі пошкодження, втрати, знищення і т.д.

Як заявити про страховий випадок?

Якщо при отриманні ви виявили явні механічні пошкодження коробки чи його вмісту, слід повідомити кур'єру і скласти на місці протокол, зробити фотофіксацію. Також подати заяву (письмову чи в електронному вигляді) до офісу служби у своїй країні або направити на пошту [email protected]. Ми обов'язково з'ясуємо ситуацію та допоможемо з відшкодуванням

Де я можу отримати свою посилку?

Ми здійснюємо кур'єрську доставку ваших посилок особисто в руки, кур'єр попередньо зателефонує, щоб узгодити зручний час доставки. За окрему плату ви можете також змінити місце доставки (наприклад, на роботу). Однак, якщо ви бажаєте отримати посилку у відділеннях Meest-Express, вам слід вказати це під час оформлення посилки на відправку.

Скарбничка

підпишіться!
Нові надходження, знижки, пропозиції!
Call