Безкоштовна лінія
0 (800) 60-44-71    (044) 501-91-30
Відділ замовлень з Китаю
(044) 501-25-20

Обмін та повернення без проблем

Купуючи товар в нашому інтернет-магазині, збережіть, будь ласка, номер замовлення, обов’язково перевірте наявність чеку, гарантійного талону або видаткової накладної, що додаються до товару. Це допоможе Вам у майбутньому, якщо виникне необхідність, повернути або обміняти товар. Ознайомитись з — умовами доставки та оплати товарів.

Також зберігайте в первісному вигляді упаковку, уникайте кардинальних змін в товарі, який Ви придбали (зовнішній вигляд, програмне забезпечення та ін.), якщо Ви не впевнені в тому, що товар повністю задовольняє Ваші бажання та потреби.

Якщо товар не підійшов Вам за своїми зовнішніми якостями, технічними або програмними характеристиками, Ви можете повернути його протягом — 14 днів.

Для повернення товару належної якості необхідно мати з собою:

  • документ, що підтверджує особу;
  • документ, що підтверджує покупку: чек, гарантійний талон, накладна;
  • товар у продажному вигляді: упаковку не пошкоджено, захисну плівку з глянцевих поверхонь не знято, ОС не активована (для пристроїв Apple), заводський стан прошивки (для пристроїв Android), ідеальний зовнішній стан, відсутність подряпин, потертостей та більш серйозних ушкоджень.

При дотриманні цих умов Ви можете повернути покупку без пояснення причини!

Повернення та обмін товару можливий також за наявності несправностей, час виправлення яких становить не менше 14 днів.

Повернення або відміна придбаних товарів в інтернет-магазині здійснюється у випадках і згідно умов, регламентованих «ЗАКОНОМ УКРАЇНИ ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ». У разі повернення або обміну товару згідно Закону, Вам необхідно зателефонувати за номером:

  1. +38 (044) 503-35-81
  2. після чого особисто приїхати в магазин або офіційний сервіс-центр, вказаний менеджером.

У будь-якій ситуації остаточне рішення про умови повернення або обміну товару приймається менеджером магазину.

Повернення або обмін товару внаслідок поломки

Якщо куплений в інтернет-магазині Mi.ua товар протягом гарантійного терміну прийшов в непридатний стан, частково або повністю втратив здатність виконувати свої функції, він може бути повернений або замінений.

Якщо Ви мешкаєте не у Києві, у разі настання сервісного випадку Ви можете відправити пристрій у Сервіс-Центр - "Новою Поштою". Скористайтеся, будь ласка, наступними реквізитами:

м.Київ, Нова пошта, склад №66, ТОВ "Xiaomi Україна", +38 (095) 477-98-06.

Всередину посилки вкладіть, будь ласка, опис несправності та контактні дані клієнта. Після відправки обов'язково повідомте номер декларації за телефоном: +38 (044) 503-35-81.

Години роботи Сервіс-Центру:

  • пн-пт: 09-00 до 18-30
  • сб: 10-00 до 15-00
  • нд: вихідний

Для повернення або заміни товару, що став непридатним, необхідні:

  • документ, що підтверджує особу;
  • документ, що підтверджує покупку: чек, гарантійний талон, накладна;
  • висновок авторизованого сервісного центру про те, що поломка сталася з вини виробника або продавця;
  • історія заходів, що вживалися для ремонту: якщо товар не вдалося привести в заявлений в магазині стан три рази протягом гарантійного терміну, він повинен бути замінений, або повернутий продавцю.

         

підпишіться!
Нові надходження, знижки, пропозиції!
Call