Безкоштовна лінія
0 (800) 60-44-71    (044) 501-91-30
Відділ замовлень з Китаю
(044) 501-25-20

Mi Protect

Mi Protect

Іноді ремонт в сервісному центрі коштує чималих грошей, коли мова йде, наприклад, про заміну розбитого дисплею. Тому ми вирішили зробити для вас сервіс Mi Protect, який покликаний застрахувати від несправностей у наслідку пролитої рідини, падіння чи іншої поломки Mi пристроїв (смартфону / планшета) та, навіть, якщо ваш пристрій украли. Невелика плата за страховку дозволить вам заощадити гроші, в разі спонтанної і дорогої поломки або втрати.

Mi Protect пропонує вам на цілий рік забути про зайві витрати на несподіваний ремонт чи заміну викраденого пристрою. Наш Сервіс також пропонує ремонт і реставрацію Mi пристроїв у не гарантійних випадках. Оформити страховку можна при купівлі нового Mi девайсу, або на вже придбаний у нас гаджет Xiaomi.

В наших магазинах, включаючи інтернет-магазин, представлені 2 страхові продукти:

      1. Придбану техніку в наших магазинах (в т.ч. інтернет) Ви можете застрахувати від:

  • пожежі;
  • пошкодження водою, затоплення (у тому числі в разі аварій систем водопостачання);
  • вибуху;
  • стихійного лиха;
  • "крадіжки зі зломом" із приміщення, в якому знаходиться техніка, пограбування;
  • протиправних дій третіх осіб;
  • відповідальності перед третіми особами (сусідами) за шкоду, яку може заподіяти клієнт.

2. Добровільне страхування майна і відповідальності «ТЕХНОЗАХИСТ» (не гарантійні поломки)

Придбану техніку Ви можете застрахувати від:

  • механічного впливу сторонніх предметів;
  • пошкодження рідиною;
  • перепаду напруги;
  • падіння з висоти;
  • відповідальності перед третіми особами (сусідами) за шкоду, яку може заподіяти клієнт.

Ваші дії в разі страхового випадку, передбачені комплексним договором «ТЕХНОЗАХИСТ»:

Майно

1. Негайно повідомити про це відповідні компетентні органи (пожежну охорону, аварійні служби, МВС, МНС тощо).

2. Протягом 2 робочих днів з моменту отримання інформації про збитки, якщо цьому не перешкоджали об'єктивні причини, письмово повідомити Страховика або його представника про факт та обставини події.

3. Надати Страховику або його представникам можливість проводити розслідування обставин і причин Події, і встановлювати розмір збитку, брати участь в заходах щодо зменшення збитку, а також надавати всю інформацію, що має відношення до цієї Події.

4. Зберігати незмінним пошкоджене майно, місце Події, навколишні предмети, записи, документи і т.д., які будь-яким чином пов'язані з Подією, до їхнього огляду представником Страховика, за винятком випадків, коли зміна стану місця настання Події, навколишніх предметів і т.д. здійснюється на вимогу державних або інших органів, в компетенції яких знаходиться дослідження таких обставин, а також, виходячи з міркувань безпеки і зменшення розмірів збитку або через 5 робочих днів з дня отримання Страховиком повідомлення про настання події надати страховикові можливість провести огляд місця Події, фото і відеозйомку.

ПРИМІТКА. У разі пошкодження застрахованого майна, після закінчення огляду представником Страховика місця Події та зазначеного майна, Сторони складають та підписують Акт огляду пошкодженого майна.

5. Надати Страховику (його представнику) пошкоджене майно до його ремонту і відновлення для огляду представником Страховика, з метою складання калькуляції витрат на ремонтні роботи та визначення розміру страхового відшкодування.

6. Повідомити (надати) Страховику всю інформацію, яка є у наявності у Страхувальника і має відношення до даної Події, вжити заходів до збору і передачі Страховику всіх необхідних документів для прийняття рішення про розмір заподіяної шкоди, про виплату страхового відшкодування та для забезпечення права вимог до винної сторони.

Відповідальність

1. Протягом 2 днів повідомити страховика про подію, яка може стати підставою для пред'явлення Претензії (Позову). Це повідомлення повинно містити наступну інформацію:

  • Характер події, коли, де і яким чином вона трапилась;
  • Прізвище (найменування) та реквізити осіб, життю, здоров'ю та / або майну яких заподіяна шкода;
  • Прізвище та адреси свідків заподіяння шкоди;
  • Місцезнаходження осіб, життю і здоров'ю яких було завдано шкоди;
  • Місцезнаходження пошкодженого майна.

ПРИМІТКА. Претензія повинна бути письмово заявлена ​​Постраждалим або від його імені, в зв'язку з заподіянням шкоди його життю, здоров'ю та / або майну.

2. Після отримання Претензії протягом 3 робочих днів направити страховикові копію Претензії та повідомити про наявність іншої інформації, яка є у Страхувальника з цього приводу.

3. При отриманні інформації про пред'явлення від імені Постраждалого Позов:

3.1. Передати Страховику або надіслати поштою чи іншим способом всі письмові документи (листи, вимоги, виклики), отримані Страхувальником у зв'язку зі шкодою, завданою Третім особам;

3.2. Узгодити із Страховиком свої дії з врегулювання Позовів або розглядів, які можуть мати місце в зв'язку з заподіянням шкоди;

3.3. Проінформувати Постраждалих, що врегулювання Позовів буде здійснюватись за обов'язкової участі страховика.

4. Страхувальник не має права брати на себе будь-які зобов'язання щодо відшкодування збитків, які було заподіяно життю, здоров'ю та / або майну третіх осіб, без письмової згоди Страховика.

Пакет складається із наступних документів:

  • Заява про настання страхового випадку
  • Копія паспортних даних;
  • Копія ідентифікаційного коду;
  • Копія страхового поліса;
  • Копія чека про оплату товару;
  • Чек про оплату страхового поліса;
  • Висновок компетентних органів.

За необхідності Страхова компанія може запросити додаткові документи.

Термін розгляду справи в страховій компанії - 15 днів з моменту подачі повного пакету документів.

Розірвання договору страхування

Для розірвання договору страхування Вам необхідно:

Вислати в страхову компанію пакет документів на розірвання договору, а саме:

  • Оригінал заяви у формі №1
  • Копію договору страхування.
  • Копію паспортних даних.
  • Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
  • Копію чека оплати товару.
  • Копію чека про внесення страхового платежу по страховому договору, що розривається.

За необхідності Страхова компанія може запросити додаткові документи.

Термін розгляду справи в страховій компанії - 15 днів з моменту подачі повного пакету документів.

Документи надсилаються за адресою:
ПрАТ «СК« Арсенал Страхування »
04070, м. Киев, вул. Почайнинська, 70 офіс 1 ( «ТЕХНОЗАХИСТ»)

Щоб замовити послугу Mi Prоtect телефонуйте нам (044) 501-91-30 0 (800) 60-44-71

         

підпишіться!
Нові надходження, знижки, пропозиції!
Call