Безкоштовна лінія
0 (800) 60-44-71    (044) 501-91-30
Відділ замовлень з Китаю
(044) 501-25-20

Час розглянути Xiaomi у іншому світлі


28.11.2016

Час розглянути Xiaomi у іншому світлі

Переосмислення значення Xiaomi

Давайте ще раз глянемо на Xiaomi як на ту компанію, яка починала зі стартапу та в рекордні строки досягла неймовірних висот у глобальному розвитку технологій.

Мало хто може похвалитися такими значними успіхами, які зробила компанія Xiaomi, якою керує та фінансує серійний підприємець Лей Джун. Йому вдалося вивести стартап компанію на всесвітній ринок, продаючи лише в мережі Інтернет високоякісні смартфони за вигідними цінами. 
Вклавши в даний проект $ 1,1 млрд., інвестори поклали початок новій ері – ері найдорожчого стартапа в світі. Це було два роки тому. З тих пір компанія настільки розвинулася, що зайняла одну з лідируючих позицій на ринку смартфонів, стоячи поруч з виробниками luxury телефонів Huawei, Oppo та Vivo, які розгорнули свою діяльність за межі Інтернету і продають свою продукцію через мережі торгівельних точок.

Пропозиція до змін класичної стратегії розвитку

Xiaomi зі своєю орієнтованістю на smart (розумні) прилади могла б закласти фундамент для створення виробничого конгломерату і зайняти перше місце на ринку smart електроніки.

На сьогодні компанія потроху відмовляється від своєї класичної моделі продажів лише через Інтернет-ресурси і навіть працює над продажем дорогих дизайнерських телефонів, таких, як наприклад, телефони від Філіппа Старка (прим. відомий французький дизайнер). Ціна за один такий телефон в три рази перевищує ціну звичайного телефона.

Чи не прийшов вже час розглянути Xiaomi в світлі можливого виробничого конгломерату, яке кимось може розглядатися як «китайська відповідь» Philips,  Siemens та Samsung  Electronics.

Xiaomi інвестує в більш ніж 55 компаній, які займаються виробництвом різноманітної техніки – від рисоварок  до очищувачів повітря. Згідно слів однієї людини, яка близька до справ компанії Xiaomi, компанія може отримувати близько $ 3 млрд. завдяки прибуткам зі знижок на телефони та роутери. Точні цифри не оголошуються.

Xiaomi – мікс Apple та Philips

Розглядаючи Xiaomi у якості гібрида  між Apple  і Philips, можна казати про чудові результати продажів побутової техніки в Китаї та Індії. Цього року дохід від продажів телефонів складає близько 60 млн., виходячи з того, що середня ціна за одиницю товару складає $175 згідно даних компанії Canalys . Загальний дохід від відеотехніки та різноманітних апаратів складає $ 13,5 млрд. в продажах. Один із інвесторів розглядає Xiaomi  як 2/3 Apple та 1/3 Philips, дохід якої завдяки високим темпам зростання може сягати $ 40,5 млрд.

Згідно слів інвесторів, Xiaomi публічно не говорить про свою рентабельність і стверджує, що реальний прибуток надходить від надання послуг своїм клієнтам. Компанія почала заохочувати людей користуватися своєю продукцією рік тому через рекламу, ігри та інші операції.

Xiaomi не орієнтується на ринок, вона орієнтується на людей. І, здається, що пан Лей ще довго не погодиться на інше. До 2025 року він не планує публічно розміщати акції і буде й надалі користуватися банківськими кредитами.  

Наче Samsung

У той час як китайські співвітчизники з недовірою ставилися і продовжують ставити до своїх виробників, Xiaomi завойовує аудиторію. Компанія інвестує у розробку смарт технологій і в створення концепції Smart home. Китайська аудиторія з зацікавленістю поставилася до дій Xiaomi. 

Інвестиції у Smart home

Xiaomi з радістю інвестує у технології, які можуть нам полегшити та покращити життя: від розеток до «розумного» девайсу з вирощування квітів. Усі smart девайси Xiaomi керуються за допомогою додатків на Android. Лише одним смартофоном Ви можете керувати цілим домом. 

Співпраця Philips і Xiaomі

На початку листопада Philips і Xiaomi оголосили про створення спільного підприємства з виробництва смарт-LED освітлення. Нещодавно пан Лей дав інтерв’ю державному телеканалу, де повідомив, що нещодавно створена Xiaomi Discovery Lab має на меті працювати над штучним інтелектом та віртуальною реальністю. 

         

підпишіться!
Нові надходження, знижки, пропозиції!
Call