Безкоштовна лінія
0 (800) 60-44-71    (044) 501-91-30
Відділ замовлень з Китаю
(044) 501-25-20

Гарантійне обслуговування

Яка гарантія на товари Xiaomi?

Гарантія на наш товар 24 і 12 місяців:

  • 24 місяці гарантії (12 місяців гарантії + 12 місяців безкоштовного сервісного обслуговування);
  • 12 місяців гарантії (6 місяців гарантії + 6 місяців безкоштовного сервісного обслуговування);

Гарантійний термін зазначається в гарантійному талоні на кожний товар окремо. Гарантійний термін обчислюється з дати продажу. Гарантійний термін на акумуляторні батареї, зарядні пристрої, навушники та аксесуари планшетів/мобільних телефонів, що входять у комплект виробів і вбудованих в пристрій акумуляторних батарей становить 6 місяців з дати продажу. При цьому при заміні зазначеної приналежності новий гарантійний термін на них не встановлюється. Безкоштовне сервісне обслуговування на зазначені приналежності не проводиться.

Як обміняти або повернути несправний товар?

Протягом гарантійного терміну Ви можете звернутися в будь-який сервісний центр, зазначений у списку, з приводу якості товару. Для запиту з налаштування пристрою, необхідно надати документ, що підтверджує неналежну якість товару (висновок одного з наших сервіс-центрів або незалежної експертизи). Кожне звернення буде розглянуто та задоволено з дотриманням норм чинного законодавства.

Куди звертатися по гарантії на товари Xiaomi?

Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані дилери Xiaomi, сервісні центри яких розташовані в більшості великих міст Європи і СНД. Для висування вимог по гарантії Вам знадобиться тільки заповнений гарантійний талон.

Ексклюзивний Сервісний Центр Mi - SERVICE.Mi.UA

 

Обмеження відповідальності

Компанія Xiaomi залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні товарів при суперечливих обставинах. Компанія Xiaomi також володіє правом виносити остаточне рішення про те, чи підлягають товари обслуговуванню по гарантії. Наступні дії і пошкодження призводять до анулювання обмеженою гарантії:

  • Шкода, заподіяна природними явищами, такими як пожежа, повінь, вітер, землетрус, блискавка і т.п.
  • Шкода або несумісності, нанесена / викликані порушенням правил установки або забезпеченням нормальної експлуатації товару, в тому числі нестабільне з'єднання провідної / бездротової мережі і нестабільні телефонні лінії, неякісне заземлення, зовнішні електромагнітні поля, вплив прямого сонячного світла, високої вологості та вібрації.
  • Шкода, заподіяна в результаті самовільного ремонту або розбирання товару.
  • Шкода, заподіяна периферійними пристроями сторонніх виробників (у тому числі – видимі пошкодження на материнській платі або на інших електронних деталях товару, такі, як обпечені місця після електричних розрядів, перегріву, оплавлення, розтріскування і т.п.).
  • Зміна, видалення, затирання або пошкодження серійного номера товару (або наклейок з серійними номерами на його деталях).
  • Наявність двох (2) і менше дефектних пікселів на дисплеї, що, згідно політиці виробника, не вважається гарантійним дефектом.
  • Тріщини на РК-дисплеї і деталях з пластику, а також інші дефекти, що виникли в результаті механічного пошкодження.

Як відмовитися від товару, придбаного через магазин?

Ви маєте право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару – протягом 14 днів. Повернення товару належної якості можливе у випадку, якщо:

  • товар не використовувався, збережено його товарний вигляд (відсутні потертості, подряпини та інші сліди використання);
  • товар має повну комплектацію (вказана в інструкції з експлуатації);
  • не ушкоджено упаковку;
  • збережено ярлики та маркування виробника.

Претензії на надані послуги ( з поклейки стекол або плівок, обрізки сім карт і т.ін.), приймаються протягом 24 годин з моменту здійснення послуги.

         

підпишіться!
Нові надходження, знижки, пропозиції!
Call